De bomenconsulent

Expertise Bomenconsulent Annemiek van Loon is beleidsadviseur. Zij adviseert gemeenten bij het opstellen van boombeleidsplannen, boombeheerplannen en herzieningen van de APV.  Al 10 jaar is zij examinator voor het certificaat European Tree Technician en verzorgt zij cursussen en gastlessen rondom boombeleid en -beheer.  Daarnaast schrijft zij regelmatig voor vakbladen en is adviseur van de landelijke Bomenstichting.

Advies Linden Bavelselaan - Bomenconsulent
Het advies is opgesteld door Bomenconsulent Annemiek van Loon en gaat over de grootschalige kap van de 133 bomen in de Bavelselaan en het beleid van de Gemeente Breda hierin.
Advies Linden Bavelselaan Breda - Bomenc
Adobe Acrobat document 11.6 MB

Dit rapport is eigendom van Stichting Vrienden van de Bavelselaan en mag niet zonder haar toestemming gebruikt worden.